Arctorna az irodában

Legyél fitt!

woman_computer_frustratedÓrákig a számítógép előtt ülni nagyon megterheli a szemet és a testet.

Nemcsak hátfájás és rossz testtartás az „eredménye” az órákig tartó számítógépes munkának, hanem égő, piros szemek.

Az alábbi arcjóga-arctorna gyakorlatokkal fel tudod frissíteni a tested és a fáradt szemet.

Ébresztő!

Ülj kényelmesen a széken, egyenes háttal, leengedett vállakkal. Majd nyújtsd előre mindkét kezed és lélegezz mélyet. Közben a két karod emeld fel és nyújtsd hátra. Kilégzésnél engedd le a karokat.
Ismételd 10x.

Szemgolyó-tangó

Ülj le, lazítsd el a válladi, engedd le, majd hunyd be mindkét szemed. Forgasd a szemgolyót balra és jobbra 4x, majd jobbra és balra 4x.

Melegítő pakolás( Pálmalevél)

Dörzsöld össze a két tenyered, amíg át nem melegszenek, majd tedd a szemhéjra. Élvezd a tenyér melegét…

Kötéltánc

Válassz egy pontot a távolban és egyet a közelben. Feszíts ki a két pont között egy képzeletbeli egyenest. Kövesd végig a pillantásoddal a kötelet, oda-vissza 10x. Majd válts gyors pillantást a két pont között ide-oda 10x.

 Melyiket próbáltad ki? Oszd meg velünk a blogon!

 

Címke: , , , ,
Kategória: Miért az Arcjóga-Arctorna

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

*

 

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .