Állkapocskímélő Arctorna gyakorlat a feszes orcákért

Bizony egy idő után már az állkapocs sem az igazi!

Az idő múlásával arcunk zsírszövet fogyni kezd, az alsó orcánk beesetté válik.

Mivel a csontkopás nem csak a testet, sajnos az arckoponya területét is érinti, ezért célszerű olyan arctorna gyakorlatokat végezni, melyek az érzékeny állkapocscsontot és az állkapocs ízületet kímélik.

A következő arctorna gyakorlatot nyugodtan lehet gyakorolni akár napi szinten, utána célszerű az Arcjóga Arctorna könyvben szereplő állkapocslazító arctorna gyakorlatot 10-szer lassan elvégezni.

Hogy tetszett? Oszd meg velünk!

Címke: , , , , , , , , ,
Kategória: Arctorna gyakorlatok, Szépségápolás

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

*

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 
arcjóga ingyen e-book

Ti mondtátok

Amint elkezdtem végezni a gyakorlatokat, enyhe izomlázam lett, amitől rögtön jobban éreztem magam. /Azóta érzem az arcomban az izmokat./

Zs. Valéria
Tetszik, elég sok információt szereztem ezzel kapcsolatban és tudom, hogy nagyon jó. Természetesen ajánlom másoknak is. Már gondolkodtam faceliftről (műtéti). Továbbra is edzem az arcizmaimat és talán nem kell sebészi úton megemelni az arcomat.

Teri
A toka gyakorlat a kedvencem. Minden ámítás nélkül kijelentem 1 hét után látványosan kisebb lett. Nagyon ajánlom mindenkinek.Még annak is aki ráncot,tokát,csak máson látott még :)
Köszönöm hogy megismerhettem a gyakorlatokat!

Hegedüs Éva
További vélemények »