A feszes állvonalért

Az idő múlásával arcunk alsó része enged a gravitációnak és kezdünk lassan egy olvadó hóemberre hasonlítani. A “kanalas” gyakorlat az alsó állkapocs, az áll vonalát erősíti, így emeli fel a leesett alsó területet.

Az alábbi gyakorlatot akár a konyhában is kipróbálhatod!

Jó gyakorlást!

Címke: ,
Kategória: Arctorna gyakorlatok

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

*

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 
arcjóga ingyen e-book

Ti mondtátok

Igen én használom az arcjogát.Mind a 6-leckét mindennap 2xelvégzem.Észre vettem ,hogy az arcom kezd töltődni,de hogy a siker teljes legyen ezért én továbbra is kitartóan folytatom.Köszönöm,hogy megismerhettem az arcjógát mert már így 59évesen valóban nagy szükség van rá és,hogy odafigyeljünk az arcunkra mert nem mindegy,hogy ki néz vissza a tükörből.Igen másoknak is ajánlanám.

Soósné Marika
Amint elkezdtem végezni a gyakorlatokat, enyhe izomlázam lett, amitől rögtön jobban éreztem magam. /Azóta érzem az arcomban az izmokat./

Zs. Valéria
Igen, természetesen ajánlottam a barátnőmnek. Arctornát már végeztem rendszeresen, de más jellegű volt. Ezek könnyű gyakorlatok és elvégezhetőek. Mindig is fontos volt számomra, hogy az arcbőröm ránctalan legyen.

F.-né L. Erika
További vélemények »