Kéztorna, kézfitnesz

Kéztorna, kézfitnesz

Számtalan edzésforma létezik, a fejünk búbjától a lábfejünkig, bármit edzhetünk.
Van aki a kardiomozgásra esküszik, míg mások a lassú, statikus mozgás hívei.
De vajon gondolunk a kezünk edzésére is? Hiszen ahhoz, hogy ruganyos maradjon, bizony edzeni kell.

Nézzük csak meg, hogy a megszokott napi tevékenyeink során hányszor használjunk a kezünket. Az írásnál, olvasás közben a kezünkkel tartjuk a könyvet, mosogatásnál, bevásárlásnál…szinte állandóan fókuszban van a kezünk.

Az arcunk mellett ez a testrészünk is állandóan ki van téve az időjárás szeszélyeinek, a napsütésnek, a szennyeződéseknek, vegyszereknek.

Mit tehetünk annak érdekében, hogy a kézfejünk friss és ruganyos maradjon?

1. Csökkentsük a káros, vegyi anyagok használatát, helyette természetes, növényi  alapanyagból készült mosogatószert, szappant használjunk.

2. Kézmosás után feltétlen masszírozzunk át a kezünket speciális kézápoló krémmel. Hetente használjunk bőrápoló kézpakolást.

3.  A kezünket is eddzük, ezáltal fokozzuk a rugalmasságát, a gyakorlatok végzése során során fokozódik a vérkeringés a méreganyagok gyorsabban ürülnek, a kötőszövet regenerálódik, bőrünk bársonyossá válik.

Íme, néhány gyakorlat:

Címke: , , ,
Kategória: Arctorna gyakorlatok, Szépségápolás

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

*

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 
arcjóga ingyen e-book

Ti mondtátok

Nagyon hálás vagyok, hogy megkaptam az ingyenes arcjoga tanfolyam lehetőségét. Hosszú betegségből gyógyultam fel és igazán jókor jött ez a lehetőség. Rendszeresen, naponta végzem a gyakorlatokat és teljes mértékben elégedett vagyok vele. Bízom abban, hogy az elkövetkezendő gyakorlatokat is sikerül elküldeni részemre. Kinyomtattam minden leckét és nagyon szívesen ajánlanám másoknak is.

F. Tamásné
Amint elkezdtem végezni a gyakorlatokat, enyhe izomlázam lett, amitől rögtön jobban éreztem magam. /Azóta érzem az arcomban az izmokat./

Zs. Valéria
Kellemesen megmozgatja az izmokat, és napi néhány perc ugye nekünk is jár?! :) Mindenképp ajánlom a 20-30-40-50-.....100 éveseknek is. Köszönöm!!!

Erzsébet
További vélemények »